Procedura zgłoszeń reklamacyjnych

Poniżej przedstawiono procedurę zgłoszeń reklamacyjnych dla poszczególnych producentów klimatyzatorów dystrybuowanych przez Firmę WIENKRA.

Należy uważnie się zapoznać z procedurą, ponieważ niespełnienie któregoś z punktów może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacyjnego!

Gree

    1. Należy rozpoznać usterkę, zlokalizować uszkodzone/wadliwe komponenty, w razie problemów z rozpoznaniem usterki skontaktować się z Dystrybutorem – Firmą WIENKRA.
    2. Wypełnić formularz „ZGŁOSZENIE SERWISOWE” (Kliknij i wypełnij formularz).

      Należy:

      • Dokładnie uzupełnić symbol modelu urządzenia. Jeżeli zgłaszana jest usterka jednostki wewnętrznej należy odpowiednio podać symbole dla jednostki wewnętrznej.
      • Dokładnie uzupełnić numer seryjny reklamowanego urządzenia. Dla jednostki zewnętrznej tabliczka znamionowa znajduje się na opakowaniu tekturowym (należy pamiętać o przeklejeniu/przepisaniu danych (numeru seryjnego) z tej tabliczki).
      Ponieważ zdarzają się „literówki” w zapisie symbolu modelu oraz numeru seryjnego prosimy o przesłanie zdjęcia tabliczki znamionowej urządzenia.
      • Podać numer faktury zakupu z WIENKRY oraz numer Karty Gwarancyjnej.
      • Podać datę sprzedaży klientowi ostatecznemu/datę instalacji (od tego momentu liczy się gwarancja).
      • Dokładnie opisać usterki urządzenia.
      • Podać symbol lub nazwę zamawianych części.

      W razie braku informacji o symbolu części prosimy o kontakt z Dystrybutorem – Firmą WIENKRA w celu ich ustalenia (zostanie przesłany rysunek złożeniowy urządzenia w celu określenia przez instalatora nr lokalizacji uszkodzonej/wadliwej części).

      • Podać sposób dostawy części (odbiór osobisty lub wysyłka na podany adres).
      • Podać dane osoby kontaktowej (imię i nazwisko, nr telefonu) naprawiającej uszkodzone urządzenie.

      Po wykonaniu naprawy uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o powodzeniu naprawy

    3. Konieczne jest załączenie WYMAGANYCH dokumentów:
      • Skany wypełnionej karty gwarancyjnej (strony z danymi urządzenia oraz adnotacjami dotyczącymi przeglądów oraz napraw).
      • Skan faktury zakupu klienta ostatecznego (ważna jest data zakupu przez klienta).
      • Zdjęcie tabliczki znamionowej uszkodzonego urządzenia, w celu usprawnienia procedury zgłoszenia reklamacyjnego.

W PRZYPADKU BRAKU ZAŁĄCZENIA WYMAGANYCH POWYŻEJ DOKUMENTÓW* REKLAMACJA NIE BĘDZIE ROZPATRYWANA!

*(oprócz pozycji 3. C)

Realizacja reklamacji gwarancyjnej odbywać się będzie po podaniu wszystkich zamawianych części niezbędnych do naprawy uszkodzonego urządzenia. Zgłoszenie wysłane bez podanych części nie będzie uznawane.

Klimatyzatory Gree